SzandyBaBa 2011.09.20. 10:54

Növögetünk :)

Ismét jelentkezünk, mert már rég hallottatok felőlünk. :) Bemutatkozunk egyenként.

Kislány létemre én vagyok a legducibb, korom fekete a bundám és van fehér zoknim meg fehér mellényem is. :)

 

Én vagyok az egyetlen vörös kissrác. :) Látjátok, milyen vagány fehér nyakörvem van? Nem is kell már nekem másik, ez teljesen megfelel, eredeti, velem egy idős! :D

 

Én vagyok a legnagyobb vörös kutyus, még nagyobb vagyok az öcsikénél is. Én lettem az ő nővérkéje. :)

 

Én is kislány vagyok, szürkés-vörös és fehér színekben pompázok. :)

 

Én hasonlítok anyura a legjobban. Husky-foltos fekete-fehér a bundám, és ami a legérdekesebb, hogy vöröses a pofim, látjátok? :)

 

Nekem a Gazdi mindig azt mondja, hogy én vagyok a kávébarna gyönyörűség. Hát hogy mernek így szólítani egy vagány srácot, mint én? Inkább hívnának Barnusnak vagy Zoknisnak... De ilyen csajos nevet, hogy Gyönyörűség?! Megáll az ééész!!! :D

A bejegyzés trackback címe:

https://kolyokkutyus.blog.hu/api/trackback/id/tr803240453

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása